از ابتدای سال جاری به تخلف 74 راننده و شرکت حمل و نقل عمومی در استان چهارمحال و بختیاری رسیدگی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون به تخلف 74 راننده و شرکت حمل و نقل عمومی در این استان رسیدگی شد.

منوچهر سلمان زاده با اشاره به دریافت گزارش تخلف عملکرد 2 شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در استان افزود: طبق رسیدگی کمیسیون حقوقی ماده 12، این 2 شرکت به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

وی اضافه کرد: رعایت نکردن مقررات مربوط به تنظیم و نحوه صدور بارنامه، صدور بارنامه برای ناوگان فاقد مدارک و تجهیزات ایمنی، حمل بار تجاری توسط ناوگان مسافربری، برخورد نامناسب با مسافران از جمله این تخلفات بود.

سلمان زاده از رسیدگی به تخلف 72 راننده در کمیسیون حقوقی ماده 11 این اداره  کل هم خبر داد و گفت: در این کمیسیون کارت هوشمند 51 راننده لغو موقت و یک راننده تبرئه شد و 20 راننده دیگر تذکر کتبی دریافت کردند.

وی ادامه داد: آموزش های عمومی و تخصصی رانندگان بخش کالا و مسافر، کنترل نامحسوس و نظارت بر فعالیت این بخش، سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مردم را ارتقا می دهد.

سلمان زاده افزود: در حال حاضر 43 شرکت حمل و نقل مسافر با 250 دستگاه اتوبوس، یکهزار و 225 دستگاه مینی بوس و 880 دستگاه سواری کرایه و 44 شرکت حمل و نقل کالا در چهارمحال و بختیاری فعال می باشد.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار