روزانه 130 تیم پلیس راه در طرح زمستانه گیلان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛فرمانده پلیس راه گیلان گفت: روزانه 130 تیم گشت پلیس راه با 400 نفر نیرو در طرح زمستانه گیلان حضور دارند.

حسین محمدپور با اشاره به آغاز اجرای طرح زمستانه پلیس راه در جاده‌های گیلان افزود : طرح زمستانه پلیس راه با حضور یگان‌های مجری آغاز شده و رزمایش نیروهای امدادی با خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه تمام امکانات و نیروها برای اجرای طرح زمستانه جمع‌ شده است گفت: طرح زمستانه به مدت 3 ماه برگزار می‌شود و 6 تیم در گردنه‌های مهم گیلان مستقر بوده و تیم‌هایی نیز در جلگه استقرار دارند.

فرمانده پلیس راه گیلان از مشارکت 9 پاسگاه در طرح زمستانه این استان خبر داد و گفت: 6 پاسگاه در گردنه‌ها و جلگه‌ها مستقر هستند و 10 ایستگاه ثابت نیز در طرح زمستانه پلیس راه گیلان مشارکت دارند.

حسین محمدپور استفاده از مقر راهدارخانه‌ها در طرح زمستانه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود :از مقر راهدارخانه در طرح زمستانه برای استقرار تیم‌های پلیس راه پیش‌بینی شده است.

وی درباره وضعیت فعلی جاده‌ها و راه‌های گیلان تصریح کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی گیلان باز بوده و محدودیت ترافیکی وجود ندارد و رانندگان با احتیاط و با رعایت قوانین رانندگی در محورهای مورد نظر تردد کنند.

وی با بیان اینکه محورهای کوهستانی گیلان از جمله اسالم‌ـ‌ خلخال ، حیران آستارا، جیرنده و دیلمان باز است افزود : در محورهای کوهستانی با توجه به برودت هوا، یخبندان وجود دارد و رانندگان با احتیاط و دقت بسیار رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان بیشرین تخلفات رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه و سبقت به چپ و راست عنوان کرد و گفت : اگر حادثه‌ای رخ دهد هیچ وسیله نقلیه‌ای نمی‌تواند از آن مصون بماند بنابراین رانندگان با احتیاط و پرهیز از شتاب و عجله رانندگی کرده و مقررات را رعایت کنند .



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.