ابوالفضل یعقوبی در دومین دیدار خود از مسابقات گرندپری به مصاف حریفی از روسیه رفت و در نهایت نتیجه را واگذار و از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند

یعقوبی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، دومین روز از مسابقات فينال گرندپری 2016، از ساعت 8:30 صبح امروز (شنبه) به وقت ایران در در مجموعه ورزشی المپیک «سارهادچی» آغاز شده است و مبارزات تکواندوکاران در حال پیگیری است. در این دوره از مسابقات 16 تكواندوكار (هر وزن دو نماينده) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده در ماه اکتبر به مصاف یکدیگر می‌روند تا در نهایت مدال آوران 4 وزن 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم در گروه مردان و 4 وزن 49-، 57-، 67- و 67+ گيلوگرم زنان در آخرین رویداد سال 2016 معرفی شوند.

ابوالفضل یعقوبی هوگوپوش وزن 68- کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست به مصاف کانستنتین مینین تکواندوکارروسیه رفت و در پایان سه راند این مسابقه توانست با نتیجه 6 بر 4 از سد حریف خود عبور کند.

یعقوبی برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف الکسی دنیسینکو از روسیه دارنده مدال نقره قهرمانی جهان 2015، نقره المپیک ریو 2016، برنز لندن 2012 و طلای گرندپری سامسون 2015 رفت.

ابوالفضل یعقوبی در راند اول این مسابقه یک اخطار گرفت. در راند دوم این دیدار حریف روسی توانست 3 امتیاز بدست آورد. در راند سوم با دو اخطاره شدن یعقوبی حریف روسی 4 امتیازه شد و در نهایت در پایان سه راند یعقوبی با نتیجه 5 بر 1 بازی را واگذار کرد و نتوانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

مسابقات فینال گرندپری G8 است و به نفر اول هر وزن 80 امتیاز، نفر دوم 48 امتیاز و نفر سوم 28.8 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار