رئیس انجمن ورزشهای قدرتی وزارت علوم گفت: رقابتهای پاور لیفتینگ دانشجویان به میزبانی تهران در دماوند برگزار شد و ورزشکاران برتر مشخص شدند.

مسابقات دانشجویی پاور لیفتینگ برگزار شد
عبدالمهدی نصیررزاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار مرد: اولین دوره مسابقات پاور لیفتینگ دانشجویی را در سراسر کشور با حضور ۱۰۰ ورزشکار برگزار کردیم که در وزن ۱۲۰ کیلوگرم مثبت حسین سلطان میرزایی از دانشگاه پیام نور خراسان با مجموع ۷۰۵ کیلوگرم در سه حرکت بیشترین وزنه را جابجا کرد و کاپ اخلاق این دوره از رقابتها را هم از آن خود کرد.

وی افزود: همچنین در وزن ۵۹ کیلوگرم جواد امیدیان از دانشگاه پیام نور استان لرستان موفق به کسب مقام اول شد. پوریا احمدی از دیگر ورزشکاران این دوره  در وزن ۶۶ کیلوگرم به مقام نخست دست یافت.

نصیرزاده در ادامه بیان کرد: شهریار خلفی از استان فارس در وزن ۷۴ کیلوگرم موفق به کسب مقام نخست شد.صادق صالحی از دیگر ورزشکاران کشورمان در وزن ۸۴ کیلوگرم علاوه بر اینکه رکورد دانشجویان را در مسابقات شکست و توانست به مقام اول دست یابد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین فرهاد خداویسی از تهران در وزن ۹۳کیلوگرم به مقام اول دست یافت و احمد اکبری از دیگر ورزشکاران رشته پاور لیفتینگ از تهران است که در وزن ۱۰۵ کیلوگرم به مقام نخست رسید.پیام صالحی از ورزشکاران دانشگاه پیام نور خراسان رضوی است که در وزن مثبت۱۲۰ کیلوگرم به مقام اول رسید.

رئیس انجمن ورزشهای قدرتی وزارت علوم در ادامه عنوان کرد:در بحث تیمی باید بگویم تیم چهارمحال بختیاری با ۳۷ امتیاز اول،تیم کرمانشاه با ۳۲ امتیاز دوم،تیم لرستان با ۳۱ امتیاز سوم ،تیم تهران با ۲۶ امتیاز در رده چهارم تیم ایلام با ۲۵ امتیاز به مقام پنجم و تیم خراسان رضوی با ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد :این رقابتها به میزبانی تهران در دماوند برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار