فرماندار ریگان گفت: شدت غلظت ریزگردها در ریگان، نفس کشیدن را برای روستاهای حاشیه کویر سخت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری افزود: به دلیل کاهش شعاع دید در محور ریگان - نرماشیر و ریگان - چابهار تردد به سختی انجام میشود.

وی از استقرار نیروهای راهداری و پلیس‌راه در این محورها خبر داد وخاطرنشان کرد: مسافران از ترددهای غیرضروری در این محور خودداری کنند.

باقری تصریح کرد: مساجد بین راهی و مدارس شهرستان برای اسکان مسافران گرفتار در توفان و ریزگردها در این شهرستان اختصاص داده شده است.

فرماندار ریگان با تأکید بر اینکه تمام مراکز بهداشتی درمانی در حالت آمادهباش قرار دارند، گفت: غلظت ریزگردها در ریگان از ساعاتی قبل موجب ازدحام در مراکز بهداشتی درمانی شهرستان شده است.

باقری با اشاره به اینکه راه تعدادی از روستاهای شهرستان به دلیل کاهش دید مسدود شده است، اضافه کرد: ریگان کانون بحران ریزگردها در شرق کشور است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل غلظت ریزگردها تاکنون 35 نفر راهی مراکز بهداشتی درمانی شدهاند، افزود: با توجه به ازدحام زیاد جمعیت کار رسیدگی به بیماران به سختی انجام میشود.

باقری تصریح کرد: به دلیل نبود بیمارستان تعدادی از این بیماران که حال آنها وخیم است به بیمارستان بم انتقال داده شدند.

فرماندار ریگان از شهروندان ریگانی درخواست میشود که در منازل خود بمانند و از تردد در بیرون از منزل خوداری کنند.

وی با اشاره به اینکه غلظت ریزگردها هم چنان در شهرستان ریگان ادامه دارد، یادآور شد: نیروهای امدادی هلال احمر به روستاهای در محاصره ریزگردها اعزام شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.