شیراز؛

تجلیل از مقام نیکوکار زنده یاد "احمد نادر کاظمی" در شیراز

مراسم بزرگداشت مرد عرصه نیکوکاری زنده یاد احمد نادر کاظمی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

تجلیل از مقام نیکوکار زنده یاد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد هادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: مرحوم احمد نادر کاظمی، به عنوان فرد نیکوکاری که تمام عمر خود را وقف دیگران و کارهای خیر کرد و یکی از خدمات ارزنده و ماندگار این فرد نیکوکار در حوزه سلامت، ساخت درمانگاه نادر کاظمی در شیراز است.
ایمانیه افزود: ساخت مدارس و دانشکده، حمایت وسیع، گسترده و مستمر از دانش آموزان فقیر برای تحصیل، تغذیه و پوشاک، در عرصه کارآفرینی و تولید، توجه به گیاهان دارویی و شیرین بیان و تبدیل آن به محصولاتی ارزآور برای کشور، از خدمات مرحوم نادر کاظمی بود که می تواند الگویی برای دیگران باشد.
وی ادامه داد: این مراسم، بزرگداشت انسانی تاثیرگزار و موفق در همه عرصه ها است که گام های بسیار موثری در دو نیاز اساسی جامعه، آموزش و درمان، برداشته است.
حمیدرضا آذری مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس افزود: یکی از قدیمی ترین درمانگاه های خیرساز و یک مدرسه دوازده کلاسه در شیراز و بیضاء و دانشکده معماری و هنر، از کارهای نیک مرحوم نادر کاظمی به شمار می رود.
آذری ادامه داد: بسیاری از فعالیت های این مرحوم، مانند کمک به دانش آموزان نیازمند، بورسیه کردن دانشجویان، تامین پوشاک برای دانش آموزان در شب های عید و کمک به بیماران نیازمند برای اعزام به خارج از کشور، قابل رویت نبود، که ارزش بالایی دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس، بیان کرد:  فعالیت های مرحوم نادر کاظمی، از جنبه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، آموزش و درمان، تاثیرگزار بود و ارزش بالایی در جامعه دارد.
علی اکبر رامجردی مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس تصریح کرد: مراسم بزرگداشت مرحوم نادر کاظمی به عنوان یکی از افراد نیکوکار فعال در استان فارس در زمینه های مختلف، مانند فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، آموزش و بهداشت و درمان، است.
این بزرگداشت با حضور جمعی از افراد نیکوکار و همکاری مشترک با آموزش پرورش استان فارس، برگزار شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار