عملیات ارتش سوریه برای آزاد سازی محله های باقی مانده در جنوب شرق شهر حلب، آغاز شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عملیات ارتش سوریه برای آزاد سازی محله های باقی مانده در جنوب شرق شهر حلب، از پنج محور آغاز شد. 

بر این اساس، ارتش سوریه بار دیگر عملیات گسترده نظامی را به طرف محله های باقی مانده در شرق حلب آغاز کرده است. حملات موشکی، توپخانه ای و هوایی به مواضع گروه های تروریستی در این محله ها امروز از سر گرفته شد.

درگیری های اصلی در محله های بستان القصر، الکلاسه و الفردوس است. ارتش سوریه همزمان برای نفوذ به این سه محله تلاش می کند تا به حضور گروه های تروریستی در شرق حلب پایان دهد.به نظر می رسد، گروه های تروریستی بر باقی ماندن در این محله ها اصرار دارند.

جبهه النصره، اصلی ترین گروه تروریستی در این میان است. ارتش سوریه همزمان عملیاتی نیز به طرف محله سیف الدوله حلب را هم آغاز کرده است.

بعضی گروه های تروریستی با جبهه النصره در این محله ها اختلاف پیدا کرده اند و قصد دارند این جبهه را در این منطقه تنها بگذارند. تلاش های دولت سوریه برای گفت و گو با گروه های تروریستی که قصد دارند از محله های شرقی حلب خارج شوند، ادامه دارد. 

دو هزار غیرنظامی امروز از دو محور العزیزه و المرجه از محله های جنوب شرق حلب خارج شدند. در مجموع هشت محله بستان القصر، السکری، الانصاری، الکلاسه، بخشی از محله های سیف الدوله، المشهد الفردوس و صلاح الدین در جنوب شرق حلب در کنترل گروه های تروریستی است. مساحت این مناطق کمتر از هفت درصد از محله های شرقی حلب است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار