8 برگزیده خراسان شمالی به مسابقات کشوری جشنواره قرانی مدهامتان اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: 8 برگزیده استانی از این استان، جهت حضور در این دوره، سه شنبه 23 آذر به شهر مقدس قم اعزام می شوند.

هاشم شیرازیان افزود: زینب صدری از کانون فرهنگی و هنری فاطمیون در رشته قرائت و سیده زهرا نجم الدین حسینی از کانون امام موسی کاظم علیه السلام در رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش خواهران و مصطفی امانی و ابوالفضل قدرتی هر دو از کانون ولایت، حسین خسروی از کانون محمد رسول الله(ص)، حمید رحمتی از کانون خاتم نبوت و رضا بادپروا از کانون شهید بهشتی و حجت الاسلام محمد کمالی از کانون صاحب الزمان به ترتیب در رشته های اذان، ترتیل، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن ، قرائت قرآن و تفسیر به مرحله کشوری مسابقات اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد:مرحله کشوری یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته‌های‌ حفظ، قرائت، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه ویژه برادران و رشته حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه خواهران از ۲۴ تا ۲۷ آذر جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود.

شیرازیان افزود:همچنین رشته تفسیر قرآن کریم با حضور ائمه جماعات مساجد برگزار می‌شود که در این رشته، حدود 100 نفر از ائمه جماعات که حائز رتبه برتر استانی شده اند، حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.