مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: تنها یک مدیر دوتابعیتی در دولت حضور داشت و موضوع دریافت‌های نامتعارف مربوط به حوزه مدیران سیاسی نمی‌شود.


مدیران سیاسی حقوق نجومی نگرفته‌اند/تنها يك مدير دو تابعيتى در دولت بودبه گزارش خبرنگار حوزه
 دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد امین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور در همایش معاونان سیاسی- امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور که امروز یکشنبه 21 آذرماه در محل وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری جلسات این چنینی هم‌اندیشی درباره مسائل مهم سیاسی، اجتماعی و امنیتی کشور بوده تا به تبیین مسائل درخصوص موارد یاد شده بپردازیم همچنین برنامه‌های دولت و وزارت کشور در این زمینه مشخص شود.

وی افزود: مسئولان سیاسی، اجتماعی و امنیتی در استان‌ها وظیفه ارائه گزارش‌های عملکرد دولت را برعهده دارند و یکی دیگر از وظایف مهم آنها پاسخ به شبهات و سیاه‌نمایی‌هاست.

رضازاده با اشاره به بحث دوتابعیتی‌های مسئولان دولت ادامه داد: طی مدتی خاص موضوع مدیران دوتابعیتی در دولت مطرح شد اما باید اعلام کنم تنها یک مدیر دوتابعیتی در دولت وجود داشت.

وی افزود: طرح این مسئله و القای حقوق‌های نجومی باعث ایجاد فضای مسموم در جامعه شد، چرا که حقوق‌های نجومی مربوط به مدیران غیرسیاسی بود و هیچ یک از مدیران سیاسی دریافت غیرمتعارف نداشتند در نهایت فضاسازی‌های این چنینی باعث شد که اقدامات مثبت دولت تحت‌الشعاع قرار گیرد. 

مدیرکل سیاسی وزارت کشور با اشاره به موضوع لغو سخنرانی‌های اخیر خصوصا در روز دانشجو اظهار داشت: در حالی که شاهد افزایش برگزاری مراسم سخنرانی بودیم باید اعلام کنم لغو این مراسم کاهش داشت و به طور کلی تنها سه مراسم سخنرانی به دلیل عدم تهیه مجوزهای لازم لغو شد که متأسفانه این مسئله علیه دولت غیرمنصفانه مطرح شد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار