رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود گفت: اعضای هیات داوران جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رقیه زارع گفت: مرتضی شریفی، محمد بطحائی و محمدحسین امینی داوری بخش نقاشی، هادی فائزی، بهزاد پروین قدس و محمد عباس زاده داوری بخش عکس، علی حاجی بلند، محمد شکری فرد و علی شهودی داوری بخش شعر، علی اکبر افتخار، حسین مهدیزاده و قربانعلی طاهرفر داوری بخش فیلمنامه و شهرام خدایی، شهرام خزرایی و فرزاد تقی لر داوری بخش نمایشنامه این جشنواره را بر عهده خواهند داشت.

وی یادآوری کرد: جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم به یاد شهید مدافع حرم هشترودی 'اسماعیل کریمی اصل' برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود اظهار کرد: در بخش عکس هر عکاس می تواند ١٠ قطعه تک عکس در موضوعات جشنواره ارسال کند و در بخش شعر نیز علاقه مندان می توانند اشعار خود را با محوریت موضوعات جشنواره ارسال کنند.

زارع، ادامه داد: در بخش نقاشی هر هنرمند می تواند سه اثر تولیدی را با تکنیک آزاد و در اندازه ٥٠ * ٧٠ و در بخش نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی هر هنرمند می تواند سه اثر را از فیلمنامه ها و نمایشنامه هایی که تاکنون از آن نمایش یا فیلمی ساخته نشده و یا در جایی چاپ نشده است را با زمان حدود ١٥ دقیقه به دبیرخانه ارسال کند.

وی گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا سی ام آذر سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرستان هشترود، خیابان امام، رو به روی حوزه علمیه برادران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ هشترود ارسال کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.