نکا میزبان فیلمهای جشنواره فیلم یاس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا، همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس، آثاری از کشورهای انگلیس، آلمان، آمریکا، فرانسه و ترکیه در بخش بین‌الملل و آثاری از فیلمسازان داخلی در سالن سینمایی مجتمع فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) این شهرستان رایگان اکران می شود.

فیلم های «رج» ساخته دیوید بلر از انگلستان، «رطوبت مرگبار» به کارگردانی یوهان گریسر از آلمان، «خوشبختی پس از من» ساخته نیکولاس کوچه از فرانسه و «احتمال ناممکن» از مورات سنوی از ترکیه آثاری هستند که در بخش بین‌الملل چهارمین جشنواره فیلم یاس در شهرستان نکا اکران خواهند شد.

همچنین در کنار این آثار خارجی، فیلم های ایرانی «گمیچی» به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا، «تاول» به کارگردانی بهمن کامیار، «نورا» به کارگردانی وحید پرشاد، «باتلاق وان» به کارگردانی مهدی گلستانیان، «غزاله» به کارگردانی محسن شامحمدی، «سفر» به کارگردانی روح ا... فخررو، «پرنده افلاک» به کارگردانی سهیلا پورمحمدی، «شهر هزار رنگ» به کارگردانی جواد مزدآبادی، «خاک» به کارگردانی علی ثقفی و فیلم«بلوکا» به کارگردانی مهدی جعفری در این سالن به صورت رایگان برای علاقمندان اکران خواهد شد.

علاقمندان می توانند مطابق با برنامه اکران در سانس های ساعت ١٥، ١٧ و ١٩ به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بپردازند.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس از ٢٢ تا ٢٦ آذرماه در شهر رامسر برگزار می‌شود که همزمان در ١٠ شهرستان استان مازندران نیز برای مشتاقان سینما به صورت رایگان اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.