مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اختصاص 3 جایزه برتر کشوری به داوطلبان هلال احمر استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام غیبی گفت: امسال از 10 جایزه برتر که به افراد فعال در سطح کشور در زمینه هلال احمر داده شد٬ 3 جایزه برای داوطلبان استان اردبیل اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان جزو 5 استان برتر در کمک‌رسانی به نیازمندان شناخته شده است گفت: تسکین آلام بشری یکی از وظایف مهم هلال احمر است که این مسأله در سطح ملی ریشه در اعتقادات ما دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در تمام دنیا افراد با اعتقادات و فرهنگ‌های مختلف در این زمینه فعالیت می‌کنند و در این راستا جمعیت هلال احمر با وجود نهاد‌های دیگر به دلیل وظیفه انسانی خود سعی در حمایت از آسیب‌دیده‌ها و افراد نیازمند دارد.

غیبی با اشاره به اینکه اکثر افراد ثروتمند در دنیا بیش از 90 درصد سرمایه خود را در اختیار این گونه سازمان‌ها قرار می‌دهند٬ افزود: ما نیز در سطح کشور و استان اردبیل افرادی را داریم که با افتخار این کار را دنبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای ما خیلی ارزشمند است که یک کارگر وقت خود را و یا یک پزشک تخصص خود را در اختیار ما قرار می‌دهد و ما از این عزیزان بابت همکاری با ما تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در کمک‌رسانی به محرومین باید کرامت آنها حفظ می‌شود، اظهار داشت: کمک‌های مادی و معنوی مردم عزیز را به صورت نامحسوس در اختیار افراد نیازمند قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.