رئيس پليس آگاهي استان از كشف محموله جاسازی شده تلفن همراه قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال و دستگيری يک متهم در اين زمينه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ "محمدرضا اميري" در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در راستاي رسيدگي به موضوع کالاي قاچاق، فعاليت يک باند که اقدام به ورود و دپوي تلفن هاي همراه قاچاق کرده بود، زير نظر گرفته شد.
وي افزود: با استفاده از اقدامات فني و اطلاعاتي يك گروه عملياتي از پرسنل اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي مركز استان با خودروي پوششي به محور تردد قاچاقچيان اعزام شد و پس از تعقيب و گريزي طولاني خودروي مورد نظر را توقيف کرد.
رئيس پليس آگاهي استان عنوان کرد: پس از بازرسي از خودرو تعداد 55 دستگاه انواع تلفن همراه قاچاق كه به شکل ماهرانه اي جاسازي شده بودند، كشف شد، همچنين کارشناسان ارزش محموله را 500 ميليون ريال برآورد کرده اند.
سرهنگ اميري تصريح کرد: براي لبيک گفتن به فرامين مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر مبارزه جدي با قاچاق کالا و ارز، شبانه روز تلاش خواهيم کرد تا عرصه براي برهم زنندگان نظام اقتصادي کشور نا امن شود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، محموله ، ریالی ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.