در آستانه روز پژوهش ۱۴ تن از پژوهشگران برتر استان سمنان با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس مرکز برنامه‌ریزی نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری سمنان در همایش گرامیداشت هفته پژوهش که در مدرسه عفاف سمنان برگزار شد با اشاره به رتبه مناسب استان در ارائه مقالات پژوهشی گفت : سمنان در ارائه مقالات پژوهشی دانش‌بنیان رتبه اول را در کشور دارد.
علی اکبر مرتضایی تصریح کرد : بیش از 115 طرح پژوهشی از ابتدای امسال تاکنون به مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری سمنان ارسال‌شده است.
وی با اشاره به برخی برنامه‌های استانداری سمنان در راستای حمایت از پژوهشگران افزود: استانداری از طرح‌های پژوهشی که زمینه توسعه و شکوفایی استان را فراهم کند حمایت می‌کند.
مرتضایی به دیگر اقدامات استانداری سمنان در راستای توجه به طرح‌های پژوهشی اشاره کرد و گفت : تشکیل اتاق فکر نخبگان و حمایت از مقاله‌های پژوهشی، از دیگر فعالیت‌های استانداری سمنان در راستای توجه به طرح‌های پژوهشی است.
وی بابیان اینکه حمایت از طرح‌های پژوهشی نیازمند تأمین اعتبار است افزود: در راستای حمایت از طرح‌های پژوهشی و پژوهشگران امیدواریم اعتبارات لازم در برنامه ششم توسعه تخصیص یابد.
در این همایش که مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نیز در آن حضور داشت از 14 تن از پژوهشگران برتر استان سمنان و دانش آموزان پژوهشگر تقدیر شد.
انتهای پیام/ الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.