همزمان با روز دانشجو سیزدهمین جشنواره علمی پندار در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی نوشاد دبیر جشنواره فعالیت‌ های برتر علمی پندار گفت: این جشنواره با موضوع فعالیت‌ برتر علمی دانشجویان بسیجی در بعد های تشکلی و فردی دانشگاه‌ های استان فارس برگزار می‌ شود.
نوشاد با معرفی موضوعاتی از جمله کشاورزی، صنعت، سلامت، گردشگری و صنایع دستی، انرژی و معادن، سیستم مالی و بانکی و روستا محور پیشرفت به عنوان موضوعات در نظر گرفته شده است.
وی افزود: برگزاری این جشنواره در فارس برقراری ارتباط بین تشکل های دانشجویی و گفتمان درباره مسائل کنونی کشور به ویژه اقتصاد مقاومتی است.
نوشاد با اشاره به اینکه در جشنواره سیزدهم 80 درصد آثار به فعالیت‌های تشکلی و 20 درصد به فعالیت‌ های انفرادی اختصاص دارد،‌ بیان کرد: بخش ویژه جشنواره شامل هسته برتر بوده و مربوط به مسائلی است،که در سطح شهرستان، استان و ملی تا مرحله اجرای کامل آن دنبال می شود تا یکی از مسائل کشور حل شود.
وی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار به دیبرخانه جشنواره 5 بهمن‌ماه امسال است، و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.pendar-fars.ir و یا به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ ها و دانشکده‌ ها مراجعه و یا با شماره تماس 09178687845 تماس بگیرند.
دبیر جشنواره فعالیت‌ های برتر علمی پندار تصریح کرد: علاقمندان می توانند برای بیان سوالات خود به آدرس شیراز، میدان امام حسین(ع)، جنب دفتر امام جمعه، ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، مراجعه کنند که مدیریت علم و اقتصاد پاسخگوی علاقمندان است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.