صدور حواله خرید پرتقال های یخ زده به مدت دو روز در مازندران متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در حاشیه نشست فرمانداران و مدیران جهاد کشاورزی استان گفت : به منظور جلوگیری از تشکیل صف های طولانی ، صدور حواله خرید پرتقال های یخ زده که با عنوان محصول صنعتی از باغداران خریداری می شود به صورت موقت تا دو روز متوقف شد.

وی با بیان اینکه چند روز گذشته تعجیل باغداران برای تحویل پرتقال های صنعتی و پایین بودن ظرفیت کارخانه ها برای تخلیه بار ، سبب تشکیل صف های طولانی و افزایش هزینه حمل و نقل خودروها شد افزود: صدور حواله تحویل بار به کارخانه ها پس از دو روز از سرگرفته می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به رایزنی برای افزایش تعداد کارخانه های خرید پرتقال های صنعتی در استان گفت : با افزایش شمار این کارخانه ها و ظرفیت تحویل و تخلیه پرتقال ، مشکل صف های طولانی کامیونداران رفع می شود .

حیدرپور گفت: هم اکنون با فعالیت سه کارخانه آبمیوه گیری و کنسانتره در مازندران و یک کارخانه در چابکسر گیلان هزارو 500 تن پرتقال های صنعتی تحویل شده است . بر اساس آخرین آمار اعلامی ، تعاون روستائی تا شنبه 20 آذر بیش از هفت هزار تن حواله برای تخلیه پرتقال های خریداری شده در کارخانه ها صادر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.