ارومیه؛

ارزش صادرات از مرز سردشت به 6 میلیون دلار رسید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت گفت: آبان ماه امسال ارزش صادرات از مرز کیله سردشت به شش میلیون و 338 هزار و 419 دلار رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حامد رمضانی با اشاره به عملکرد آبان ماه اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت اظهار داشت: در این بازه زمانی کالای خروجی از مرز کیله سردشت 25 هزار و 168 تن به ارزش شش میلیون و 338 هزار و 419 دلار بوده است.

رمضانی با تاکید بر برخورد با عاملان برداشت های غیر مجاز در شهرستان سردشت تصریح کرد: در این باره، واحدهای متخلف شن و ماسه در زمینه برداشت های غیرمجاز مصالح خام رودخانه ای متعلق به سال گذشته به ارزش یک میلیارد و 125 میلیون و 648 هزار و 540 ریال جریمه شدند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت سردشت بیان کرد: در ماه گذشته ضمن آغاز به کار بافت فرش 75 متری در کارگاه هنر ربط، ادامه ساخت مجتمع صنفی این شهرستان نیز در دستور کار قرار گرفت.

رمضانی به اجرای طرح بازرسی و نظارت در حوزه آرد و نان اشاره کرد و گفت: این بازرسی و نظارت در سردشت، ربط، میر آباد و نلاس به تعداد 218 مورد از تمامی واحدهای نانوایی به عمل آمد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن تعداد 960 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام و منجر به تشکیل 12 پرونده به ارزش شش میلیون و 580 هزار و 600 ریال و ارسال آن به تعزیرات حکومتی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.