ارومیه؛

تاکید معاون استاندار آذربایجان غربی بر حل مشکلات مساکن مهر

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از مدیران و مسئولان ذیربط مساکن مهر استان خواست تا حل مشکلات مساکن مهر را در اولویت اصلی کار خود قرار دهند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ تقی کهوریان در نودو چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان که امروز در استانداری برگزار شد ، گفت : طولانی شدن زمان ساخت واحدهای مسکن مهر هزینه‌های ساخت را افزایش داده و تامین منابع مالی برای بسیاری از متقاضیان دشوار شده است که باید اداره کل تعاون و مسکن و شهرسازی بر روند فعالیت شرکت‌های تعاونی بیشتر نظارت‌ کنند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد : طولانی کردن عملیات ساخت و ساز زمان بهره‌برداری را به تاخیر انداخته و حقوق مردم نیز تضییع می‌شود.

وی با تاکید بر حل سریع مشکلات راه اندازی شبکه فاضلاب و تامین خدمات زیربنایی در پروژه های مسکن مهر آذربایجان غربی ، اظهار داشت : مساکن مهر برای کسانی است که از بنیه ملی ضعیفی برخوردار هستند لذا باید برای حل مشکلات این مساکن تمهیدات لازم اندیشه و اقدامات لازم انجام گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر پرداخت و گفت: در حال حاضر به جز سه شهر ارومیه ، نقده ، سردشت روند ساخت مساکن مهر به خوبی در حال اجراست و در کل 51 هزار واحد مسکن مهر استان از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند .

داریوش نصر مهمترین علل تأخیر در واگذاری مسکن مهر را محدودیت های مالی تأمین نکردن به موقع منابع مالی عنوان کرد و افزود : در خصوص پیشرفت ریالی ، تخصیص و پرداخت وامها از 5/90 درصد پیشرفت برخوردار هستیم که نسبت به پیشرفت فیزیکی وضعیت مطلوبی را در استان داریم .

نود و چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان با حضور استاندار آذربایجان غربی، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی با محوریت بررسی مصوبات جلسات گذشته، بررسی و تصمیم گیری در خصوص موارد ارجاعی به دبیرخانه و ارائه گزارش پیرامون رونق بخش مسکن برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.