مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه از دیدار جمعی از علمای اهل سنت استان کرمانشاه با مقام معظم رهبری به مناسبت هفته وحدت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام جواد کرمی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شده به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) جمعی از علمای اهل سنت سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند که تعدادی از بزرگان اهل سنت کرمانشاه نیز در میان آنان حضور خواهند داشت.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت وحدت بین مسلمانان، دستیابی به این مهم را در راستای معرفی اسلام واقعی به جهانیان مهم ارزیابی کرد.

کرمی با تاکید بر اینکه امروز دنیا از بحران هویت رنج می‌برد، اظهار کرد: غربی‌ها و دیگر دشمنان اسلام و مسلمانان از این واهمه دارند که اسلام به همگان هویت بخشیده و بر جهان سیطه پیدا کند و به قدرت اول دنیا تبدیل شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در چند سال اخیر شاهد بیشتر شدن اتحاد و همبستگی میان مسلمانان اهل تسنن و تشیع هستیم، افزود: این اتحاد و همبستگی در استان کرمانشاه با وجود تنوع مذاهب مشهود است.

مسئوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به مدارس علوم دینی داشت و افزود: در استان 17 مدرسه علوم دینی ویژه اهل سنت وجود دارد که بیش از 250 طلبه در آنها مشغول به تحصیل هستند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، علما ، اهل سنت ، مقام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.