در امتحانات نهایی سال سوم متوسطه دوم دانش آموزان استان کرمانشاه، شهرستان روانسر با کسب نمره بالاتر از میانگین کشوری رتبه اول استان را بخود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در امتحانات نهایی سال سوم متوسطه دوم دانش آموزان استان کرمانشاه، شهرستان روانسر با کسب نمره بالاتر از میانگین کشوری (رشته های تجربی ، انسانی و ریاضی ) رتبه اول استان را بخود اختصاص داد

امان اله فرجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: در تازه ترین گزارش معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، عملکرد ادارات آموزش و پرورش استان در امتحانات نهایی سال سوم متوسطه دوم سال 95 منتشر شد.
فرجی افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش شهرستان روانسر در مجموع رشته های نظری ( تجربی ، علوم انسانی و ریاضی ) متوسطه دوم، در میانگین نمره ورقه امتحانی با کسب نمره 63 / 12 که بالاتر از میانگین کشوری بود رتبه ی اول استان کرمانشاه را بخود اختصاص داد.
وی میانگین نمره ورقه امتحانی رشته های نظری را در سطح کشور 46 / 12 و در سطح استان کرمانشاه 63 / 11 بیان کرد.
فرجی به عملکرد دانش آموزان روانسری رشته تجربی شرکت کننده در امتحانات نهایی سال 95 نیز اشاره کرد و افزود: شهرستان روانسر در کسب میانگین نمره ورقه رشته تجربی با 96 / 13 رتبه ی اول استان را کسب کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر در ادامه گفت: برای رشته تجربی میانگین نمره ورقه در سطح استان 32 / 12 بود و در سطح کشور 93 / 12 اعلام شده است.
فرجی کسب این رتبه ها را حاصل مشارکت، همدلی و همراهی اولیا و مربیان مدارس برشمرد و افزود: با تشکیل و فعال نمودن کارگروه های پیشرفت تحصیلی در مدارس متوسطه دوم و بهره گیری از نظرات دبیران گرامی و اولیا ارجمند بسترهای لازم برای رشد علمی دانش آموزان فراهم شد.
وی یاد آور شد کسب نمرات در ورقه بالاتر از میانگین کشوری توسط دانش آموزان این شهرستان در امتحانات نهایی سال 95 نشان از تلاش و عزم جدی دانش آموزان برای فتح قله های رفیع علمی است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر افزود: در رشته علوم انسانی نیز با کسب میانگین نمره ورقه 04 / 11 شهرستان روانسر در جایگاه سوم استان قرار گرفت.
فرجی با تقدیر ویژه از تمامی عوامل اجرایی مدارس، دبیران و اولیا دانش آموزان در جهت فراهم نمودن زمینه های پیشرفت تحصیلی دانش آموزان که موجب کسب این مقام استانی شده اند افزود: از تلاش های افرادی که در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان این شهرستان نقش داشته اند، با توجه به جایگاه روانسر در سطح کشور از سوی مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان تقدیر می شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.