رئیس فدراسیون فوتبال پس از انتخابات هیات فوتبال استان زنجان، با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.

تاج:لیگ برتر فوتبال امسال فشرده استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان زنجان گفت: اولویت ما در فوتبال کشور، رشد فوتبال پایه است و یکی از فاکتورهای توسعه یافتگی فوتبال همین موضوع است. انتظار من از هیات فوتبال استان زنجان به ریاست اصفهانیان این است که بیش از پیش در زمینه توسعه فوتبال به ویژه فوتبال پایه و فوتبال بانوان تلاش کرده و معیار توسعه یافتگی تنها داشتن تیم در لیگ برتر نیست بلکه یکی از فاکتورهای آن است.خواسته من این است که استان ها در زمینه فوتبال پایه تلاشی به مراتب بیشتر داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به جلسه دیروز در خصوص مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: از اینکه مدیران عامل باشگاه ها و سرمربیان تیم ها با هم در نشست دیروز حضور یافتند، آز آنها تشکر و قدردانی می کنم. کمیته مسابقات فدراسیون برنامه ریزی خود را برای فصل جاری انجام داده و از آنجائیکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، مسابقات لیگ برتر و همچنین بازیهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی با هم برگزار می شوند، لیگ امسال بسیار فشرده است. اما خوشحالم که هم در باشگاه ها و هم در تیم ملی درک متقابلی از شرایط یکدیگر وجود دارد که مورد احترام است.

تاج ادامه داد: از نظر ما حضور باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیانیز یک بحث ملی است. متاسفانه تعداد سهیمه های ما از نتایج کسب شده طی سال های گذشته از نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آسیب دیده که باید امسال با تلاش بیشتر آن را جبران کنیم و البته این آسیب دیدگی دلایل مخصوص به خود را دارد که یکی از آنها هزینه های هنگفتی است که رقبا برای به خدمت گرفتن بازیکنان در کشورهای خود انجام می دهند اما باید در سال جاری با تلاش مضاعف به نتایج مورد نظر دست پیدا کنیم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار