اردبیل؛

ارتقا کیفیت آموزشی سوادآموزی در مشگین‌شهر

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود که برای بهبود یادگیری سوادآموزان در شهرستان مشگین‌شهر، کیفیت آموزشی سوادآموزی در این شهرستان ارتقا یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ دیوان اکبری‌فر در جلسه راهنمایان تعلیماتی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: انتظار می‌رود که برای بهبود یادگیری سوادآموزان در شهرستان مشگین‌شهر، کیفیت آموزشی سوادآموزی در این شهرستان ارتقا یابد.

وی افزود: فرآیند یاددهی و یادگیری سوادآموزان در این شهرستان باید به طور کامل بررسی شود تا بتوانیم کیفیت آموزشی سوادآموزی را در این شهرستان ارتقا دهیم و یادگیری علم و دانش را بیش از پیش در بین سوادآموزان ترویج دهیم، چرا که نیاز به علم و دانش یک نیاز لازم و ضروری برای همگان است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از جمله عواملی که در این شهرستان باید مورد ارزیابی قرار بگیرند، می‌توان به بررسی فرآیند جذب و تحت پوشش سهم ابلاغی به منطقه، پرونده‌های امتحانات، نظارتهای انجام شده بر امور آموزشی و بازدیدهای کلاسها و حوزه‌های امتحانی، جلسات شورای پشتیبانی و گروه ارتقای کیفیت آموزشی و نحوه پرداختهای برون‌سپاری اشاره کرد.

اکبری‌فر تصریح کرد: نیاز است که تقویت فرآیند تعلیم و تربیت در این شهرستان به طور همه‌جانبه نظارت شود که در این راستا نیاز است که مسئولان و دستگاههای مرتبط در این زمینه مشارکتهای همه‌جانبه‌ای داشته باشند و از تمام توان خود برای رسیدن به اهداف خود در راستای رسیدن به مقام علمی استفاده کنند.

وی بیان کرد: تشکیل کارگروههای استانی از سوی کارشناسان مرتبط برای پیگیری مشکلات و مسائل مربوط یکی از عواملی است که در حال حاضر در دستور کار مسئولان قرار دارد که امید داریم با تشکیل این کارگروهها بتوانیم به نتایج موفق و موثری دست یابیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.