مدیر مرکز فنی و حرفه ای ایوان اعلام کرد : برگزاری کارگاه های آموزشی با هدف ایجاد کسب و کار و کارآفرینی و تاثیرگذاری این دوره ها در ایجاد اشتغال از اهداف این سازمان است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قباد خسروی گفت : آموزش و کسب مهارت و آشنایی با محیط کسب و کار برای همه اقشار و گروه های خاص جامعه از اهداف مراکز آموزشی فنی و حرفه ای است.

وی افزود: نخستین بار کارگاه آموزشی مهارت‌ های کسب و کار و کارآفرینی ویژه بهبود یافتگان از اعتیاد با همکاری اداره کل بهزیستی در این مرکز برگزار شد.

خسروی تاکید کرد : یکی از عوامل کاهش آسیب اجتماعی پیشگیری از اعتیاد افراد جامعه و دیگری حمایت از افراد بهبود یافته و ایجاد زمینه خلاقیت و بالا بردن اعتماد به نفس برای فراهم کردن یک شغل است.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای ایوان با بیان اینکه بهبود یافتگان باز گشته به آغوش جامعه بیش از هر چیزی نیاز به حمایت دارند و وظیفه جامعه نیز پذیرفتن این افراد است، اظهار داشت : این افراد با کمک جامعه در حال تلاش برای یک حرکت رو به رشد هستند کما اینکه در بین آنها افراد مستعد و خلاق و کارآفرین نیز وجود دارد.











انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.