برای رفع نیازهای بهداشتی تیران و کرون بیش از 15 میلیارد ریال اختصاص یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان تیران کرون گفت: بیش از 15 میلیارد ریال به فعالیت های بهداشتی شهرستان تیران و کرون در یک سال اخیر اختصاص یافته است.

جمشید اویسی اظهار داشت: این اعتبار در تجهیز خانه های بهداشت، اجرای طرح های آموزشی، اجرای برنامه های پیشگیری از بیماری ها صرف شده است.

وی افزود: اجرای طرح های بهداشتی از جمله کنترل فشارخون، واکسیناسیون، کنترل سلامت، طرح سلامت دهان و دندان و طرح قربالگری و طرح های آموزشی نقش موثری در کاهش بیماری و پیشگیری از ترویج بیماری ها دارد.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان تیران کرون ادامه داد: انجام این هزینه ها و اقدامات در حوزه بهداشت نقش موثری در کاهش هزینه های درمانی دارد و مانع اختصاص هزینه به مردم در بخش درمان و بخش دولتی کشور می شود.

اویسی ادامه داد: از سیاست های کلی در نظام سلامت پیشگیری از بیماری ها است که در قالب طرح های بهداشتی دنبال می شود که در این راستا خانه های بهداشت روستایی و شهری به تجهیزات لازم مجهز و فعال شده اند که خدمات بهداشتی در قالب پرونده های سلامت ارائه می شود که این پرونده های سلامت نیز الکترونیکی شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.