کمک 800 میلیون تومانی به تیم سپیدرود با رای اکثریت اعضا تصویب شد اما واگذاری این تیم به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرد ، با لایحه پیشنهادی کمک 841 میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت با رای اکثریت اعضای شورای شهر موافقت شد.

این روابط عمومی افزود ؛ با تصویب این طرح 70 درصد کمک به صورت کمک تجهیزاتی وخدماتی و 30 درصد آن از طریق نقدی به باشکاه سپیدرود پرداخت خواهدشد.

همچنین مقررشد باشگاه سپیدرود در ازای این کمک هابر روی پیراهن ،سایت رسمی ،بنرها و تبلیغات دور زمین برند شهرداری رشت را تبلیغ کند.

وی اعلام کرد، با وجود مصوب شدن این طرح همچنان لایحه واگذاری امتیاز باشگاه سپیدرود رشت به شهرداری تا مشخص شدن وضعیت مالکیت و رقم اصلی بدهی های قبلی باشگاه به تعویق افتاد.

رییس هیات فوتبال گیلان هم گفت ؛ با وجود اینکه نامه ای از سوی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به رییس شورای شهر رشت ارسال شد مبنی بر اینکه اگر مبلغ بدهی های باشگاه سپیدرود از یک میلیارد و 500 میلیون تومان بیشتر باشد اداره کل تضمین خواهد کرد، اما بازهم این جلسه به تعویق افتاد واین اصلا به سود تیم نیست.

فرامرز الماسخاله خطاب به اعضای شورای شهر رشت افزود: اگر هر چه سریعتر وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود و واگذاری آن مشخص نشود تاریخ همانطور که برای داماش پیش آمده برای سپیدرود هم دوباره تکرار خواهد شد.

وی گفت ؛درلحظات حساسی هستیم تیم های دیگر با ارائه پیشنهاد به بازیکنان سپیدرود درصدد ضعیف کردن تیم هستند و مدیریت زمان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید هرچه سریعتر تکلیف تیم مشخص شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با 31 امتیاز در صدرجدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.