یکی از سایت های مطرح کشتی روسیه گزارشی را از مسابقات جهانی کشتی پهلوانی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش آمده است، مسابقات جهانی کشتی پهلوانی با حضور 200 کشتی گیر از 45 کشور دنیا در کاخ ورزش شهر مینسک پایتخت بلاروس برگزار شد و این مسابقات برای اولین بار زیر نظر اتحادیه جهانی انجام شد.
 
در این گزارش به کسب مدال برنز ابراهیم الیاس اف در وزن 60 کیلوگرم، مدال نقره امام آدژیف در وزن 70 کیلوگرم و مدال نقره  جلالیف در وزن +100 کیلوگرم کشتی روسیه اشاره شده است.
 
 امام آدژیف در زمینه حضور در رقابت های جهانی کشتی پهلوانی گفت: قوانین این رقابت ها همانند کشتی آزاد است فقط اگر کشتی گیری به روی پل برود، بازنده می شود. لباس این رقابت ها نیز شامل دوبنده معمولی کشتی با یک شلوارک سنتی ضخیم که الگوهای ایرانی بر روی آن دوخته شده است که به تمامی شرکت کنندگان اهداء شد.
 
قهرمان کشتی آزاد اروپا خاطرنشان کرد: علیرضا حیدری رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی از ما دعوت کرد با یک تیم پهلوانی به ایران سفر کنیم. از برنامه های دیگر کشتی پهلوانی برگزاری مسابقات اروپایی و تأسیس فدراسیون کشتی پهلوانی در روسیه و برگزاری مسابقات آن در این کشور است که امیدوارم در آینده نزدیک این امر اتفاق بیافتد چون من به کشتی پهلوانی علاقمندم و دوست دارم این رشته در کشور روسیه توسعه پیدا کند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار