نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت زنان در جامعه باید هر روز افزایش یابد و این باید در عین حفظ شخصیت و نقش مادری و همسری باشد.


مشارکت زنان در جامعه باید افزایش یابد/ ضرورت تشکیل اتاف فکر برای حل مشکلات زنانبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه رهبر نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی زنان فعال و نخبه سیاسی که امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: منعی برای حضور زنان و مشارکت در امور مختلف را به لحاظ شرعی نداریم.
 
وی با بیان خطر و تهدیدی که فصای مجازی برای خانواده ها دارد، تصریح کرد: ما نباید راهی را که به غرب رفته است دوباره آن مسیر را طی کنیم.
 
رهبر ادامه داد: مشارکت زنان باید هر روز افزایش یابد و این باید در عین حفظ شخصیت و نقش مادری و همسری باشد و البته با رعایت ظرافت زنانه ای که دارند.
 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید اتاق فکرهایی بوجود بیاید که بتوانیم در آنها در خصوص مشکلات و مسایل مرتبط با زنان صحبت و تصمیم گیری شود.
 
رئیس فراکسیون زنان دوره نهم مجلس شواری اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید الگویی مناسب با جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم و نه صرفا دیدگاه مردانه و زنانه که این هر دو دارای اشکال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۵
مشارکت زنان درجامعه خوب است ولییییییی؟
اشتغال جوانان ومردان باید دراولویت باشدمردخانواده شاغل باشدخیلی ازگرفتاریهای جامعه حل میشود.
مگردرجاهایی که نیازضروری وواجب است.
آخرین اخبار