رئیس اداره گاز شهرستان سرعین گفت: در حال حاضر تمامی خانوارهای روستایی شهرستان سرعین از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهمن فرید امروز در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی در شهرستان سرعین اظهار داشت: در حال حاضر تمامی خانوارهای روستایی شهرستان سرعین از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و به‌همین دلیل این شهرستان توانسته عنوان " شهرستان سبز" را برای نخستین بار در استان اردبیل به خود اختصاص دهد.

وی افزود: این عنوانی که به شهرستان سرعین داده شده یک عنوان مهم اجتماعی، رفاهی و توسعه‌ای است که شهرستان سرعین با وجود بیش از 11 هزار و 388 مشترک توانسته کسب کند و خوشبختانه در حال حاضر درصد بهره‌مندی خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی صد در صد است.

فرید گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ قطعی و افت فشار گاز در شهرستان سرعین اتفاق نیفتاده ولی انتظار می‌رود که افراد در مواجهه با سرما، به جای آن که اتاق را بیشتر گرم کنند، لباس گرم بپوشند تا بتوانیم شاهد مصرف بهینه گاز در این شهرستان باشیم و از نعمت خدادادی و ارزشمند گاز محافظت کنیم.

رئیس اداره گاز شهرستان سرعین تصریح کرد: آلوارس تنها روستای محروم از نعمت گاز طبیعی بود که خوشبختانه امسال با کار و تلاش جهادی توانستیم این روستای گردشگری را نیز گازرسانی کرده و کار اشتراک پذیری را در این منطقه نیز به پایان برسانیم که این موضوع جای خوشحالی بسیار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.