دو سارق زورگير در کرمانشاه دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از دستگيری دو سارق حين زورگيری در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "رضا شيرزادي" در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: برابر اعلام مركز فوريت ‌هاي پليسي 110 مبني بر يك مورد زورگيري در ميدان جوانشير، با توجه به حساسيت موضوع به سرعت اکيپي ويژه از ماموران کلانتري 11 مرکز به محل اعزام شدند.
وي افزود: ماموران در محل مشاهده مي کنند که دو نفر با استفاده از چاقو و اسپري فلفل در حال اخاذي از يک باب مغازه در ميدان جوانشير هستند و ضمن درگيري با صاحب مغازه، باعث مجروحيت وي نيز شده اند.
سرهنگ شيرزادي تصريح کرد: ماموران بلافاصله با ديدن متهمان وارد عمل شده و قبل از هر اقدامي با اقتدار و سرعت عمل بالا، دو نفر زورگير را که قصد سرقت گوشي همراه و مبلغ 50 ميليون ريال وجه نقد از مالک مغازه را داشتند، دستگير و به کلاتتري منتقل کردند.
وي با اشاره به همکاري خوب مردم با پليس در ماموريت هاي انتظامي، افزود: در دستگيري اين متهمان نقش و همکاري مردم با پليس بسيار خوب و چشمگير بوده است.
فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه با اشاره به اينکه، پليس اين شهرستان با اقتدار و تمام توان با برهم زنندگان نظم و امنيت و اخلال گران جامعه به صورت جدي برخورد قاطع مي نمايد، اظهار داشت: هر دو متهم پس از اعتراف به بزه ارتکابي خود، جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.