معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مدیران اجرایی بر روی شطی از خون شهدا ایستاده اند و نگاه و عملشان باید طوری باشد که شرمنده امام و شهدا نباشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسینی در جلسه شورای اداری تربت جام افزود: همه باید شاکر نعمت زندگی در نظام جمهوری اسلامی و وجود رهبر معظم انقلاب باشیم که حضرت امام (ره) با نگاه راهبردی که داشتند ۱۲ و ۱۷ ربیع الاول را به منشا همگرایی و همدلی برای مسلمانان تبدیل کردند.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی کشور و ویژگی شهرهای مرزی و تلفیقی تصریح کرد: در کمتر کشوری سراغ داریم که اقلیت های مذهبی، قومی و دینی در مرزها ساکن باشند که این امر می تواند نا امنی و آسیب ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مرز نشینان ما بالاترین میزان همگرایی و همدلی را با نظام اسلامی دارند و این یک فرصت برای کشور است.

حسینی با اشاره به همگرایی مردم تربت جام تصریح کرد: زندگانی مردم این دیارآن چنان تعامل،تکامل و تعادل به پیش می رود که می تواند الگوی مردم کشور و جهان باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جریان استکبار جهانی ، تکفیری های افراطی و داعش منطقه خراسان را هدف مستمر و دائمی خود قرار داده است حتی یک نفر از این منطقه را نتوانسته جذب کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در جهان الگو است و اگر انقلاب و رهبری نبود هیچکدام پشت این میزها نبودیم و هر چه داریم از برکت شهدا و انقلاب اسلامی است که باید قدر بدانیم.

حسینی با اشاره برگزاری هزاره شیخ احمد جامی در دو سال آینده گفت: شیخ احمد جامی اهل زهد، تقوا واندیشه بود وهزاره شیخ جام با همدلی و کمک استانداری و تشکیل دبیرخانه و تعامل امامان جمعه و مسئولان بتوانیم الگوی زندگی اسلامی ایرانی را به جهان ارائه دهیم.

وی با اشاره به نقض برجام بیان کرد: رهبری نظام و دولت و ملت هیچکدام به نظام استکبار خوشبین نیستند آمریکا بد عهدی می کند و دبه در می اورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: آمریکا با این رفتار آبروی خودش را می برد و ما محکم پای اصول نظام ایستاده ایم.

انتهای پیام//م.ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.