کرمان؛

به دام افتادن قاتل جوان19ساله ی رفسنجانی

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: درگیری و مشاجره لفظی بین شش جوان به قتل جوان 19 ساله ختم شد که هم اکنون قاتل آن در دام قانون افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ نصرالله عباسی در تشریح این خبر افزود: چند روز پیش در پی تماس به مرکز فوریت های پلیس شهرستان مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری با چاقو بین چند جوان و مجروح شدن دو نفر از آن ها در سطح یکی از خیابان های شهر بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ شهید مطهری به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد:با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد دو نفر از افراد در پی نزاع بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که بر اثر شدت جراحات یکی از آن ها که 19 سال سن داشت علی رغم تلاش تیم پزشکی فوت می کند.

عباسی تصریح کرد: سریعاً مأموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر و با حفظ صحنه جرم کار خود را با تحقیقات و بررسی های میدانی شروع و متهمان را شناسایی، موضوع دستگیری آنان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: متهمان ظرف 48ساعت به شهرستان های شیراز، کهنوج و جیرفت متواری که با تلاش شبانه روزی کارآگاهان دایره جنایی و تحت تعقیب قرار دادن و تنگ کردن عرصه بر آن ها نهایتاً متهمان به رفسنجان برگشته و در این شهرستان دستگیر شدند.

عباسی خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت پذیرفته متهمان ابتدا منکر هر گونه اتهام وارد شده به خود شدند که پس از انجام تحقیقات تخصصی و روشن شدن زوایای پنهان موضوع، یکی از متهمان لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل برداشت و به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در این خصوص قاتل به همراه هم‌دستانش با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و قرار مناسب روانه زندان شد.

عباسی در پایان با اشاره به اینکه برخی از خسارت ها را می توان جبران کرد و دوباره به حالت اولیه بازگرداند یادآور شد: اما وقتی جان یک انسان گرفته می‌شود، نمی‌توان این حادثه دل‌خراش را به گونه‌ای دیگر رقم زد و به حالت اولیه برگرداند پس شهروندان باید از کنار مسائل و معضلاتی که با آن روبرو می شوند منطقی عبور کرده و خردمندانه آن را حل کنند و همچنین حرکات و رفتار فرزندان خود را زیر نظر قرار دهند و دوستان آن ها را بشناسند تا اتفاق ناگواری برای آن ها رخ ندهد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قاتل ، جوان ، رفسنجان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار