فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور، سارقان حرفه‌ای، فروشندگان مواد مخدر، معتادان ولگرد و مزاحمان نواميس در سه منطقه از اصفهان مورد هدف قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسن یاردوستی اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت محله محور در نخستین ساعات بامداد روز گذشته توسط مأموران پلیس مرکز استان در سه منطقه از سطح شهرستان اصفهان اجرا شد.

وی ادامه داد: مأموران در این طرح 26 سارق، 31 فروشنده مواد مخدر، 65 معتاد تابلو و 62 نفر از متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در مجموع تعداد 184 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی دستگیر، 11 دستگاه موتورسیکلت و 13 دستگاه خودروی مسروقه نیز کشف شد.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور تصریح کرد: هدف پلیس از اجرای طرح امنیت محله محور افزایش آرامش و امنیت شهروندان است و شهروندان می‌توانند نظرات و هرگونه موارد خاص و مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و یا مراجعه به نزدیک‌ترین کلانتری یا پاسگاه با پلیس در میان بگذارند.


انتهای پیام/س

برچسب ها: دستگیری ، خلافکار ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.