کمیته انضباطی فوتبال تیم های ساروی حاضر در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور را نقره داغ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دیدار دو تیم استقلال میانرود ساری و شهدای ساری در حالی برگزار شد که از طرف کادر فنی تیم استقلال میانرود تخلفاتی صورت گرفت کمیته انضباطی فوتبال هم دست به کار شد و آرای خود را صادر کرد.

احمد رحیمی سرمربی استقلال میانرود ساری به سه جلسه محرومیت و مبلغ 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مظفر تقوی سرپرست استقلال میانرود ساری به سه جلسه محرومیت و مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تقی یعقوبی کمک مرمبی استقلال میانرود ساری هم به دوجلسه محرومیت و مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیگر دیدار جنجالی لیگ دسته سوم در آستارا با دو تیم شهرداری بندرآستارا و عمران شهرداری ساری 13 آذرماه به مصاف هم رفتند و این دیدار در پایان با سوت کتک کاری هواداران با تیم ساروی به پایان رسید و سعید بسطامی سرمربی تیم ساری به بیمارستان منتقل شد.

تیم شهرداری آستارا به دلیل تخلف تماشاگرانش و ورود به زمین مسابقه به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در دیدار خانگی و پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

عباس عرب و پویا شعبانی بازیکنان تیم عمران شهرداری ساری نیز به دوجلسه محرومیت و 10 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

این پایان محرومیت ها نبود و نقره داغ شدن تیم های ساروی با اعلام رای های مربوط به دیدار دو تیم شهدای ساری و استقلال قائم شهر کار را برای این تیم ها سخت تر کرد و بدهی های انضباطی را بیشتر.

این دیداردر حالی برگزار شد که تیم شهدای ساری به تخلفات تماشاگرانش مبنی بر فحاشی و پرتاب بطری به جریمه نقدی 30 میلیون ریالی محکوم شد.

ذوالفقار شریفی یکی از مسئولان سابق شهدای ساری به دلیل حمله ور شدن به داوران و فحاشی به 6 جلسه محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی محکوم شد و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است و با توجه به سوابق قبلی شریفی، پرونده وی به کمیته اخلاق ارسال شد.

تیم شهدای ساری بخاطر تخلف شریفی مربی سابق این تیم، باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.