اردبیل؛

الحاق پیوست فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی به پروژه ها الزامی است

استاندار اردبیل گفت: الحاق پیوست فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی به همه پروژه های عمرانی و اقتصادی استان اردبیل الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: پیوست فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی جزء سیاست های کلی نظام مورد تصویب قرار گرفته و از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و برای کلیه دستگاه ها و مجریان پروژه ها الزامی است.

وی بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی به مدیران کل استان و مدیران محلی اعم از فرمانداران و بخشداران و کارشناسان مربوطه برای آشنائی و ایجاد حساسیت نسبت به الحاق این پیوست به مطالعات پروژه ها تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از آثار تخریبی پروژه ها باید پیوست فرهنگی و اجتماعی و زیست محیطی به پروژه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان الحاق شود و مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی بصورت تخصصی توسط کارشناسان در این پیوست مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه ها می توانند بر اساس پیش بینی قانون اعتبارات، از محل اعتبارات خود دستگاه ها و پروژه برای این پیوست هزینه کنند خاطر نشان کرد: دستگاه ها و دانشگاه ها تمهیدات لازم برای تهیه پیوست فرهنگی اجتماعی به پروژه ها را باندیشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.