رییس اداره ی سنجش وارزشیابی استان از تمدید مهلت ارسال آثارجشنواره تجربیات برتردرحوزه سنجش وارزشیابی تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمد خندان با اعلام این خبر گفت: چهارمین جشنواره تجربیات برتر مدارس در حوزه سنجش و ارزشیابی تحصیلی در سال تحصیلی 96- 95 در حال برگزاری می باشد.

وی افزود:براین اساس مدیران، آموزگاران، دبیران و سایر عوامل اجرایی مدارس می ­توانند تجربیات علمی و عملی خود در حوزه سنجش و ارزشیابی تحصیلی را براساس بخشنامه شماره 19/26020/5700 مورخ19مهرماه سال جاری ،حداکثر تا پایان دی ماه ،به کارشناسی سنجش و ارزشیابی منطقه محل خدمت خود تحویل دهند.

خندان یادآورشد:همکاران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدیران مدارس یاسایت اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی استان به آدرس sanjesh.zanjansch.ir مراجعه نموده و تجربیات خود را در اختیار سایر همکاران قرار دهند.

گفتنی است: زهرا شهبازی از ناحیه یک ، شهدخت بهرام از ناحیه دو و ربابه قاسمی از خدابنده جزو منتخبین کشوری دومین جشنواره تجربیات برتر مدارس در حوزه سنجش و ارزشیابی تحصیلی( سال تحصیلی 94-93 ) بودند که مورد تقدیر قرار گرفته و جوایزی به آنان اهدا گردید.

ضمناً نتایج مرحله سوم جشنواره ( سال تحصیلی 95- 94 ) به زودی از سوی مرکز سنجش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.