پژوهشگران برتر شهرستان سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان در 2 بخش دانش آموزان و فرهنگیان به مناسبت هفته پژوهش مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، ایوب دهواری مدیر آموزش و پرورش سراوان در این مراسم گفت: حوزه آموزش و پرورش سراوان با تاکید بر روشهای نوین توانسته است در زمینه های مختلف آموزشی وپژوهشی در 2 بخش دانش آموزان و فرهنگیان موفقیت های خوبی بدست آورد

ایوب دهواری افزود: هفته پژوهش فرصت و بهانه خوبی برای بررسی دستاوردها و چالشهای فراروی حوزه آموزش و پرورش و پژوهشگران کوشا در سطح ملی و همچنین شناخت استعدادها و تجلیل از آنان در این هفته فراهم آورده است.

وی ادامه داد: حوزه آموزش و پرورش سراوان با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و برنامه ریزی صحیح و تاکید بر روشهای نوین توانسته است در زمینه های مختلف موفقیتهایی را بدست آورد که حاصل این زحمات تالیفات فرهنگیان و همکاران آموزش و پرورش، نتایج سالهای اخیر آزمون سراسری، کسب رتبه های برتر کشوری در جشنواره های مختلف به ویژه جشنواره جابر بن حیان بوده است.

نوید ملازهی بخشدار مرکزی سراوان نیز در این مراسم گفت: شهرستان سراوان در حوزه آموزشی و پژوهشی در سالهای اخیر با درخشش خوبی توانسته است الگوی سایر شهرستانهای استان شود.

بخشدار مرکزی سراوان نقش فرهنگیان و معلمان را در تمامی زمینه ها به ویژه تاثیرگذاری در انتخابات مختلف را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با نزدیک شدن به پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرهنگیان می توانند در حضور پرشور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود و کشور نقش بسزایی ایفا کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.