پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بزرگان استقلال شناسنامه این باشگاه را تشکیل می دهند و ارادت خود را به پورحیدری ثابت کردند.

امید روانخواه در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:  بزرگانی همچون روشن، مومنی و بیانی شناسنامه باشگاه استقلال هستند. مسئولان استقلال هم وظیفه داشتند در بازی بزرگداشت پورحیدری شرکت کنند و باید درباره غیبت خود جوابگو باشند.

وی در ادامه عنوان کرد: خانواده پورحیدری فقط این شخصیت بزرگوار از دست ندادند بلکه جامعه فوتبال یک فرد باشخصیت و بزرگوار از دست داده است. وظیفه بازیکنان و مربیان استقلال این است که یاد اسطوره خود را زنده نگه دارند.  

روانخواه تصریح کرد: تنها ادای احترام برای فوتبالیست ها باقی می ماند. به هر حال با وجود شرایط جوی نامناسب این بازی دوستانه برگزار شد و ما ارادت خود را به مرحوم پورحیدری ثابت کردیم. 

پیشکسوت استقلال درباره مسائل حاشیه ای آکادمی این باشگاه گفت: آکادمی استقلال ارزش زیادی دارد  و مسئولان استقلال لازم نیست برای این آکادمی یک ریال هم هزینه کنند. متاسفانه افراد نابلد آکادمی استقلال اداره می کنند و باید این آکادمی در اختیار افراد توانمند قرار بگیرد. در حال حاضر کوچکترین اتفاق رخ داده در فوتبال پایه انگلیس پیگیری می شود اما مسئولان فوتبال کشورمان توجهی به تیم های پایه ندارند. 

وی در ادامه تصریح کرد: برای سیاوش اکبر پور احترام قائل هستم اما وی نباید مسئولیت تیم های پایه برعهده می گرفت. مسئولان اهمیتی برای فوتبال پایه قائل نیستند و فقط بودجه صرف تیم بزرگسالان می کنند. 

پیشکسوت استقلال در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت آکادمی استقلال درست نمی شود چرا که افراد نابلد در آنجا فعالیت می کنند. اگر باشگاه استقلال قصد دارد در فوتبال حرفی برای گفتن داشته باشد باید تیم های پایه خود را تقویت کند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار