نمایندگان سازمان برنامه بودجه کشور و از بیمارستان های در حال ساخت تنکابن، بهشهر و قائم شهر به منظور تسریع در فرایند تامین اعتبار طرح های مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهندس رهگشا مدیریت فنی و اجرایی اداره كل راه و شهرسازی مازندران در حاشیه بازدید از بیمارستان 160 تختخوابی در حال ساخت تنکابن گفت : کار ساخت این بیمارستان سال 91 شروع شد و قرار بود با هشت تخت جراحی قلب ، چهار تخت آی سی یو قلب باز ، شش تخت سی سی یو و هشت تخت آنژیوگرافی در سال 95 به بهره برداری برسد که به خاطر کمبود اعتبارات با مشکل مواجه شد.

وی افزود : 20 میلیارد ریال برای این طرح پارسال اختصاص یافت که امسال این مبلغ نیز به 150 میلیارد ریال رسید تا کار ساخت بیمارستان شتاب بگیرد.

مدیریت فنی و اجرایی اداره كل راه و شهرسازی مازندران در بازديد از بيمارستان قائمشهر با بيان اينکه اين مرکز درمانی 220 تختخواب و بيمارستان جنرال آموزشی است گفت: با توجه به اين ويژگی مراحل ساخت اين بيمارستان گران‌تر و پرهزينه‌تر است.

وی با اشاره به پايان عمليات اسکلت بيمارستان و اعلام رضايت از پيمانکار فعلي پروژه گفت: با تزريق اعتبار عمليات اجرايی پروژه دوباره فعال شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.