دمای هوای اصفهان در پی پایداری جوی در دو روز آینده بین پنج تا هفت درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میترا سیدان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه ناپایدار تا اواخر وقت امروز(پنجشنبه) از مناطق شرقی استان خارج می شود ودر پی آن جوی پایدار همراه با وزش باد سرد و با سرعت متوسط در استان پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:با وجود پایداری و سردی هوای اصفهان تا روز یکشنبه آلودگی هوا در اصفهان رخ نمی دهد.
وی افزود:احتمال بارش باران و برف در مناطق غرب و بارش خفیف در سایر نقاط استان وجود دارد.
سیدان گفت:صبح امروز(پنجشنبه) بارش برف در مناطق غربی استان و شهرستان های فریدونشهر، خوانسار، داران و بویین و میاندشت و بارش خفیف باران هم در اصفهان، نجف آباد و میمه گزارش شد.
وی افزود: دمای فعلی اصفهان 11 درجه سانتیگراد با 54 درصد رطوبت است.
وی افزود: چوپانان با 22 درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین و میمه با 7 درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
همچنین بر پایه گزارش اداره کل هواشناسی اصفهان هم تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار در استان تا اواخر وقت امروز (پنجشنبه) است.
بر این اساس دراین مدت گاهی افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید در برخی مناطق خیلی شدید همراه با توفان محلی پیش بینی می‌شود.
در مناطق غرب بارش باران و برف و در سایر نقاط استان احتمال بارش خفیف وجود دارد و تا اواخر وقت امروز این موج ناپایدار از استان خارج خواهد شد.
با خروج این سامانه ناپایدار از روز جمعه تا شنبه با کاهش محسوس دما در استان مواجه خواهیم بود.
بیشینه دما در 24 ساعت آینده در اکثر نقاط استان بین 4 تا 8 درجه کاهش خواهد داشت.



انتهای پیام/م

برچسب ها: کاهش دما ، هوا ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.