سعید خانی می‌گوید فیلم سینمایی «لاک قرمز» پتانسیل دیده شدن بیش از این را دارد و...

سعید خانی تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما در خصوص روند اکران و نقاط قوتی که در «لاک قرمز» است و باعث جذب مخاطب می‌شود به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم چون چهره ندارد شاید تا حدودی برای مخاطب غریب باشد اما اساسا فیلم خوبی است و فیلمنامه و بازی قوی دارد و کارگردانی آن با وجود اینکه فیلم اولی است حرفه‌ای قلمداد می‌شود.

وی افزود: قصه «لاک قرمز» قصه روز، جذاب و برای خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان نسل امروز هشدار است و از سویی دغدغه‌های اجتماعی را بیان می‌کند که می‌توان خود سینما را در آن دید.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نقاط مثبت «لاک قرمز» بهره بردن از قهرمان، آن هم دختر 16 ساله‌ای است که درگیر مشکلات فراوانی شده و این جوان بودن فیلم به جذب مخاطب کمک خواهد کرد و مصائب آن می‌تواند برای خانواده‌هایی که دختر مقطع راهنمایی و دبیرستان دارند، قابل تامل و مفید باشد.

این تهیه‌کننده درباره نیاز سینمای امروز به قهرمان عنوان کرد: اساسا تمایل دارم که سینما قهرمان داشته باشد، مقوله‌ای که کمبود آن احساس می‌شود، بخصوص اگر قهرمان نوجوان و جوان باشد. چون مردم آن را دوست دارند و همزاد پنداری می‌کنند و این به جذب تماشاچی کمک فراوانی خواهد کرد.

این پخش کننده سینما اضافه کرد: نگاه جامعه امروز به نسل جدید باسمه‌ای است در صورتی که در این شرایط که در خطر بیشتری هستند نیاز به توجه، آسیب شناسی و رفع مشکلاتشان احساس می‌شود، نباید بین این نسل و نسل قبلی تفاوتی گذاشت چون بسیار باهوش هستند و باید به آن‌ها احترام گذاشت.

خانی در پایان خاطر نشان کرد: از نظر من به عنوان پخش کننده «لاک قرمز» با وجود کمبود سالن فروش خوبی داشته و قابلیت دیده شدن بیشتری را دارد و می‌تواند «من ترانه 15 ساله... » نسل خودش باشد.
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار