انجمن بانوان فعال در گردشگری مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران گفت: بخش دولتی تنها وظیفه تامین زیرساخت های گردشگری را به عهده دارد اما آنچه به عنوان سرمایه گذاری مطرح است باید در حیطه وظایف بخش خصوصی تعریف شود.

وی افزود : از آنجا که تعداد قابل توجهی از بانوان این استان در حوزه گردشگری فعال هستند و قدم های خوبی را نیز تا به امروز برای توسعه گردشگری مازندران برداشته اند باید گفت حضور مقتدرانه بانوان در حوزه گردشگری و صنایع دستی باورمندی جامعه را به این قشر افزایش داده است.

فریده سعیدآبادی نماینده انجمن بانوان فعال در صنایع دستی و گردشگری ایران در شرق مازندران گفت: انجمن بانوان فعال با هدف زمینه سازی، ساماندهی و تقویت حضور اقتصادی – اجتماعی بانوان سرمایه گذار در صنایع دستی و گردشگری تشکیل شد و 170عضو دارد.

وی افزود: انجمن بانوان فعال در صنایع دستی و گردشگری یک انجمن کشوری با هدف توانمندسازی و ارتقای توانایی‌های بانوان سرمایه گذار در صنایع دستی و گردشگری است.

نماینده انجمن بانوان فعال در صنایع دستی و گردشگری ایران در شرق مازندران گفت: علاوه بر توانمندسازی بانوان در این حرفه، پشتیبانی، حمایت، تسهیلگری، مشاوره و پایش عملکرد در زمینه بهبود فضای کسب‌وکار، تقویت تعاملات با بخش دولتی و شبکه‌سازی بین سرمایه گذاران مرتبط و تشکیل شبکه های محلی، استانی و ملی از آنان جز اهداف این تشکل است.

فریده سعیدآبادی با بيان اينكه حوزه فعالیت انجمن سراسر ایران و بین المللی است افزود: انجمن می تواند پس از تصویب هیئت مدیره و هماهنگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در مراکز استان ها شعبه و در شهرستان ها و خارج از کشور نمایندگی دایر کند.

وی گفت : این انجمن پلی میان فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری و صنایع دستی و مسئولان ذیربط دولتی است تا مسئولان دولتی با مشکلات و معضلات این بخش آشنا شده و راه حل هایی برای رفع آن پیدا کنند.

انجمن بانوان فعال در صنایع دستی و گردشگری ایران، انجمنی غیر سیاسی و غیر انتفاعی است که تاکنون به 31استان کشور سفر کرده و 170عضو دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.