محمد فقیری ملی پوش سابق تیم کشتی فرنگی در سن ۳۱ سالگی برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فقیری که برای آخرین بار در وزن ۵۹ کیلو گرم و در رقابت های جام باشگاه های جهان با دوبنده تیم بیمه رازی به مصاف حریفان رفت تصمیم گرفت برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
 
متن نامه خداحافظی فقیری به شرح زیر است:
 
ویترین محقرانه مدال هایم، جاهای خالی دارد که این خالی بودن،مرا یاد انتظارات محقق نشده خانواده ام از فرزند و برادرشان،یاد نشستن خستگی بر تن و جان معلم عزیزم حسن آقای یوسفی افشار، یاد رفقایی که قلبا آرزومند مدال آوری‌ام بودند و در نهایت مرا، یاد حق و سهمی می اندازد که احساس می کنم از دنیای کشتی داشتم و هیچگاه به آن نرسیدم.
 
در این راه هم دست زمانه با من جنگید و هم خودم مقصر بودم و گهگاه کوتاهی کردم؛ اما داستان هر چه هست، بقدری خسته ام که دیگر نای قد راست کردن ندارم و تیغ تیز چنگال بغضی ده ساله را روی گلویم احساس می‌کنم و انگار، موعد ترکیدن این بغض لعنتی، امشب که برای همیشه دوبنده هایم را آویزان خواهم کرد، فرارسیده و با عذرخواهی از تمام کسانی‌که آرزوی دشت و کسب مدال جهانی توسط من در دلشان خشکید، دنیای طاقت فرسای قهرمانی را بدرود می گویم.
 
هم جسم و جانم‌خسته است؛ اما خدا را هزاران مرتبه شکر که این تلخی ها را می توان از منظر حکمت و رحمت خدایی که بزرگی اش در تصورها نمی گنجد؛ دید و تحمل کرد.
 
ارادتمند شما
 
محمد فقیری
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار