فرودگاه کلاله یک ظرفیت ویژه برای صادرات کالا و گردشکری منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستانهای شرق گلستان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: فرودگاه کلاله احداث تله کابین در پارک ملی گلستان و اتمام پروژه سدنرماب چهل چای شاخص های توسعه شرق گلستان است.

مهندس شهرام غراوی افزود: فرودگاه کلاله می تواند کالا ها و محصولات تولیدی کشاورزی و گلخانه ای را به کشورهای دیگر صادر کند.

وی ادامه داد: سدنرماب چهل چای تا کنون 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با اتمام این پروژه نیاز آبی کشاورزان منطقه برطرف می شود.

غراوی گفت: کارخانه سیمان گالیکش یک خطر زیست محیطی برای این منطقه است.

در ادامه این جلسه امام جمعه کلاله هم گفت: هرکس چه شیعه و سنی بر طبل تفرقه بزند مسلمان نیست.

حجت الاسلام رضا کشیری افزود: تقدیم 600 شهید اهل سنت دلیل روشنی بر این وحدت است که دشمن برای تفرقه در بین مردم سرمایه گذاری می کند.

وی ادامه داد: توجه ویژه به اشتغال و ازدواج و تقویت پروازهای فرودگاه کلاله از مهمترین نیاز های مردم این منطقه است.

امام جمعه شهر فراغی کلاله هم گفت: باتوجه به پتانسیل منطقه در بخش کشاورزی افزایش قیمت محصولات کشاورزی و پرداخت بموقع پول به کشاورزان و در زمان بروز حادثه پرداخت خسارت از مهمترین درخواست های مردم این منطقه است.

امین آخوند آدینه افزود: حمایت از بخش کشاورزی مانع مهاجرت جوانان به شهرهای بزرگ می شود و حمایت از کشاورزی کمک بزرگی به اقتصاد مقاومتی خواهد کرد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.