یادواره سردار شهید حجت الاسلام علی اصغر کریمی نودهی، شهید شاخص بسیج طلاب مازندران و شهدای روحانی شرق مازندران در نکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام یدالله غلامی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در این یادواره با گرامیداشت نام و یاد شهدای انقلاب و اسلام گفت: شهدا با شهادت خود برای جامعه ارزش و اقتدار ایجاد کردند که برگزاری این یادواره ها در راستای قدردانی از این رشادت ها است.

وی افزود: روحانیون شیعه در طول تاریخ همواره در راستای زمان شناسی و موقعیت سنجی طلایه دار بودند و در مبارزه با ظلم و جور از هیچ تلاش فروگذار نکردند.

حجت الاسلام غلامی گفت: با شکل گیری بسیج، اقشار مختلف به عضویت بسیج در آمدند و در هر سال که به صورت کشوری به نام یک شهید مزین شده و یک شهید شاخص در هر قشری معرفی می شود، در استان های مختلف هم شهید شاخص معرفی می شود که شهید شاخص بسیج طلاب کشور امسال جوانمرد فاضل، آیت الله شهید عبدالکریم هاشمی نژاد و شهید شاخص بسیج طلاب مازندران امسال، حجت الاسلام علی اصغر کریمی نودهی از نکا معرفی شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران با اشاره به جنگ های مختلفی که بعد از انقلاب اسلامی ایران در کشور رخ داد ، افزود: جنگ نظامی، جنگ فرهنگی، جنگ عقیدتی و جنگ اقتصادی از جنگ هایی بوده که در طول سال های مختلف بر ملت ما تحمیل شده است و مردم ما با توکل بر خدا، اطاعت از رهبری از گردنه های سخت عبور کردند.

روحانی مبارز سردار شهید علی اصغر کریمی نودهی در سال 1336 در روستای نوده از توابع شهرستان نکا به دنیا آمد و 28 آبان سال 62 در کانیمانگا (پنجوین) در عملیات والفجر چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک این شهید، یازده سال بعد به آغوش خانواده‌اش در نکا بازگشت و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.