وعده‌های دولت در پرداخت خسارات باغداران مازندران عملی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به خسارت بالای برف به باغات مرکبات استان گفت: وعده‌های دولت در پرداخت خسارات باغداران مازندران عملی شود.

وی با اشاره به بروز خسارات بالای برف اخیر به باغات مرکبات استان افزود: : دولت وعده‌ای نسبت به پرداخت خسارات باغداران کرده است که امیدواریم عملیاتی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه درآمد اصلی مردم مازندران کشاورزی و باغداری است، افزود: حمایت از تولید ملی از طریق کمک به فعالان این حوزه محقق می‌شود.

آیت الله طبرسی همچنین با تبریک ایام ولادت سراسر سعادت نبی مکرم اسلام گفت : حضرت محمد بن عبدالله (ص) سلاله پاکی و صفا بوده و الگوی همه پیامبران الهی هستند و درس آموزی از سیره و منش نبی مکرم اسلام سبب می‌شود تا انسان در جامعه به فلاح و رستگاری برسد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه زندگانی امامان معصوم سراسر سعادت و مودت است، افزود: تقوای الهی در زندگی سبب پیروزی‌های فراوانی برای انسان می‌شود.

آیت الله طبرسی با تبریک هفته وحدت بر ضرورت وحدت آحاد مسئولان جامعه با یکدیگر و وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و گفت : تفکر همدلی و همزبانی مسئولان استان باید در همه نقاط کشور نهادینه شود.

خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به درپیش بودن روز راهدار و حمل و نقل گفت: نقش راهداران در سطح جاده‌های استان بسیار پررنگ بوده و باید این جایگاه در جامعه ارج نهاده شود.

طبرسی با بیان اینکه جاده‌های استان خدمات ملی به آحاد ملت می‌دهند، گفت: باید مسئولان برای تامین زیرساخت‌های جاده‌ای مازندران اعتبارات ملی بیشتری تخصیص دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.