امام جمعه شهر اراک در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر گفت : مهمترین وحساسترین و کلیدی ترین مسئله امروز دنیای اسلام وحدت است و مسلمانان باید دست بدست هم در مقابل دشمنان اسلام و قرآن بایستند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی در جمع نمازگزاران جمعه اراک با اشاره به وحدت مسلمانان در کشور گفت : متاسفانه عاملی که موجب شده مسلمانان متفرق شوند عدم وحدت و تفرقه افکنی دشمنان است  که توسط انگلیس  و  کشورهای غربی اجرا می شود .

وی ادامه داد دشمنان اصلی اسلام ، اسرائیل غاصب و آمریکاست که همچون استخوان شکسته در حنجره دنیای اسلام قرار گرفته اند .

امام جمعه شهر اراک افزود : مسلمانان نباید به مقدسات یکدیگر توهین کنند و غفلت از این موضوع باعث گستاخی و سوء استفاده دشمنان می شود .

آیت الله دری نجف آبادی  با تبریک مناسبت های این هفته به روز حمل و نقل اشاره کرد و از دستگاه های ذیربط و رانندگان خواست با تلاش بیشتر و رعایت قوانین کاهش تلفات جاده و تصادفات را فراهم کنند .

وی همچنین روز اخلاق  و مهر ورزی را هم گرامیداشت .

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک آزاد سازی حلب از دست داعش و تروریست ها گفت : در آینده ای نزدیک داعش از سوریه  بیرون رانده می شود و موصل هم آزاد خواهد شد .امام جمعه اراک در ادامه از برگزار کنندگان یادواره شهداری کارگری تقدیر کرد .

آیت الله دری ضمن هشدار و تاکید بر مقابله با شیوع بیماری آنفلوآنزای مرغی در استان  مرکزی گفت : اگر مراقبت نکنند و نکنیم  و مسایل بهداشتی رعایت نشود این بیماریی می تواند خسارت های جبران ناپذیری وارد کند .

وی همچنین خدمت به مردم را از سیره و روش زندگی حضرت محمد (ص) دانست و افزود : کارگزاران و مسولاین باید خدمت به خلق خدا را در سر لوحه کارها قرار دهند .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ایجاد نظام کارآمدمالیاتی  و نظام پرداختی و دریافتی عادلانه بخش دولتی و غیر دولتی را از مصداق های عدالت اجتماعی خواند و گفت : با وجود عدالت اجتماعی در جامعه باید این مسئله به صورت گسترده تری در جامعه نهادینه شود . 

انتهای پیام / س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.