پرسپولیس به قهرمانی زود هنگام نیم فصل پشت پا زد

سرخپوشان پایتخت فرصت طلایی برای قهرمانی زود هنگام در نیم فصل اول را به راحتی از دست دادند.

پرسپولیس به قهرمانی زود هنگام نیم فصل پشت پا زدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت این فرصت را داشتند که با باخت تراکتورسازی مقابل سپاهان فاصله خود را در جدول رده بندی با رقیب تبریزی خود افزایش بدهند اما از این فرصت طلایی استفاده نکردند. 

برانکو به ذوب آهنی باخت که تاکنون در شکست دادن این تیم ناکام بوده است در حالی که تاکنون به جز ذوب آهن همه تیمها را یکی، دو بار برده بود. 

به هر حال همه چیز برای قهرمانی زود هنگام در نیم فصل اول فراهم بود اما پرسپولیس به ذوب آهنی باخت که هم اکنون مدعی قهرمانی است. 

بازیکنان پرسپولیس امروز آنطور که باید با یکدیگر هماهنگ نبودند و این شکست در بهترین زمان ممکن به آنها تحمیل شد تا بلکه به خود بیایند و کمی از غرورشان کم کنند. 

رامین رضاییان که تا بیش از این بازی برای حضور در ترکیب اصلی تلاش می کرد در دو بازی به عنوان نفر اصلی در زمین مسابقه حضور داشت اما نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد. 

به نظر می رسد که برانکو باید از رضاییان به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کند تا بازیکن زهر داری باشد. 

بازیکنان تهاجمی پرسپولیس از جمله طارمی، علیپور و بازیکن اوکراینی دور از انتظار در این بازی ظاهر شدند. 

مدافعان پرسپولیس در دو بازی اخیر متزلزل ظاهر شدند و آن شادابی و طراوات اولیه در خط دفاعی سرخپوشان مشاهده نمی شود. 

رادو شوویچ دروازه بان اوکراینی پرسپولیس نسبت به بیرانوند از کیفیت پایینی برخوردار است و دریافت دو گل در دو بازی نشان می دهد که نبود بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس احساس می شود. 

به هر حال پرسپولیس آخرین بار در هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم با نتیجه 2 بر صفر مقابل نفت تهران شکست خورد و حالا بعد از 15 بازی و 227 روز دوباره طعم باخت را چشید. 

در واقع پرسپولیس در روزی باخت که استحقاق این نتیجه را داشت و اگر نتیجه ای غیر از این کسب می شد ظلم به فوتبال و ذوب آهن بود. 

با این اوصاف برانکو باید تدبیری بیاندیشد تا روحیه از دست رفته بازیکنان خود را بازگرداند و به بازی های آینده امیدوار باشد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۵
ترکیب اشتباه عاقبتش همینه.ربیع خواه نباید فیکس باشه قلب دفاع ماهینی و سید جلال دفاع کنار انصاری و رضائیان جلوی اینا کامیابی نیا و نور الهی جلوتر مسلمان و احمدزاده جلوی اینا امیری و نوک طارمی این ترکیب رویایی پرسپولیسه البته عالیشاه هم میتونه جای مسلمان و احمدزاده بازی کنه .اما متاسفانه الان به کل ترکیب روی شانس بازی میکنه
آخرین اخبار