رئیس پیشین ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس اعلام کرد غرب باید به شکست خود در سوریه اذعان کند.

فرماندۀ انگلیسی: اعتراف کنیم که از اسد و پوتین شکست خوردیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ژنرال دیوید ریچاردز -- رئیس پیشین ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس -- اعلام کرد غرب باید به شکست خود در سوریه اذعان کند.

بر این اساس، ژنرال دیوید ریچاردز دیروز جمعه در مصاحبه با رادیو بی بی سی گفت: «متأسفانه باید بگویم که ما در جنگ (سوریه) شکست خوردیم». او افزود: «کشورهای غربی فاقد راهبرد روشنی هستند ولی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه این راهبرد را دارند».

ریچاردز رؤسای جمهوری روسیه و سوریه را زیرک خواند و گفت: «پوتین و اسد در زیرکی بر سران غرب برتری دارند».

ریچاردز که سال های 2012 و 2013 طرح مداخله نظامی در سوریه را پیشنهاد کرده بود، گفت: «کشورهای غربی باید در سوریه برای سرنگون کردن بشار اسد مداخله می کردند یا به عنوان گزینۀ جایگزین از نظام وی حمایت می کردند».

ریچاردز افزود: «با توجه به اوضاع و شرایط کنونی سوریه، من خواستار توقف جنگ در سریعترین زمان ممکن هستم».

رئیس پیشین ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس گفت: «اگر به جنگ سوریه پایان ندهیم، این جنگ سال های بیشتری ادامه خواهد یافت. من باید اذعان کنم که دیدگاه غرب و خود من در برخی مواقع بسیار منافقانه بود».

ریچاردز، همچنین، تأکید کرد: «ما هنگامی که درباره اوضاع مردم (سوریه) حرف می زنیم ، اشک تمساح می ریزیم ولی هرگز آمادۀ پایان دادن به این اوضاع نبودیم».

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۵
شما همیشه شکست خورده هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۵
شما از حقیقت شکست خوردید
آخرین اخبار