مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از بارش برف و لغزندگی جاده های استان زنجان خبر داد.

بارش برف و لغزندگی جاده های استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛خوشکام مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بارش برف که از شب گذشته در استان آغاز شده : رانندگان در محورهای کوهستانی از جمله محورهای زنجان ـ طارم، زنجان ـ تهم ـ چورزق و زنجان ـ دندی نیز همراه داشتن زنجیر چرخ با رعایت جوانب احتیاط تردد کنند.
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: با توجه به بارش برف درآزاد راه زنجان-تبریز به خصوص حد فاصل کیلومتر 50 و 70 بارش برف موجب لغزندگی در سطح این اتوبان شده است.
این مسئول  با توجه به تداوم بارشها  و کولاک موضعی در گردنه های زنجان-طارم بر ضرورت به همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی استان زنجان تأکید کرد و یادآور شد: رانندگان هنگام سفر تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه تلفن گویای 141، تلفن 1816 و سامانه پیامکی 1000241141 پل ارتباطی مردم با مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان است، از همشهریان خواست پیش از آغاز سفر از وضعیت محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: بارش ، برف ، لغزندگی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.