فرمانده قول اردوی ۲۰۹ شاهین از راه‌اندزی عملیاتی برای نابودی هراس افگنان در ولایت‌های شمالی افغانستان خبرداد.

راه‌اندازی عملیات گسترده در شمال افغانستان
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، ژنرال مهمند کتوازی فرمانده قول اردوی ۲۰۹ شاهین از راه‌اندازی عملیاتی برای نابودی هراس افگنان در ولایت‌های شمالی کشور خبرداد و گفت: نیروهای ارتش در ولایت بغلان با راه اندازی عملیات نمایشی آماده‌گی‌شان را برای نبرد اعلام کردند.

ژنرال کتوازی گفت: ما در عملیات‌های شفق ۲ به صورت مشترک در هماهنگی با والی صاحبان فرماندهان امنیتی و ریس صاحبان امنیت مشترکا عملیات‌های بزرگ را به خاطر نابودی طالبان در ولایت‌های شمالی کشور راه اندازی می‌کنیم.

تانک‌های زرهی نیز در این عملیات آماده‌گی‌های شان را در برابر مقام‌های نظامی و غیر نظامی بغلان به نمایش گذاشتند.

محمد عمر، یک افسر ارتش پس از نمایش گفت: «برنامه ما پوروای آتش زا در سطح بلوک تقویه شده بود و جزءعملیات‌های تمرینی بود که برما زیاد کمک می‌کند و وقتی که ما در میدان جنگ می‌رویم نفس پخته می‌باشد و تجربۀ خوب می‌داشته باشیم و برای ما زیاد کمک می‌کند.»

سید حسین حسینی، افسر دیگر ارتش می‌گوید: ما قسم خوردیم که تا یک قطره خون در بدن داریم از مردم دفاع می‌کنیم و یک آرزو داریم که مردم ما از ما حمایت کنند تا بتانیم در میدان های مبارزه ما پیروز باشیم.

طلوع نوشت: فرمانده قول اردوی ۲۰۹ شاهین می‌افزاید که به زودی ولسوالی دهنه غوری ولایت بغلان که از چهار ماه تا هنوز در اداره طالبان است از وجود آنان پاک‌سازی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار